Saturday, February 11, 2012

RISAU

Assalamualaikum... dengan hati yg risau xtentu arah, sempat aku post kan 1 entry ni utk melepaskan sikit rse rsau yg mendalam...

Skrg ni aku tgh praktikal, lg 2 mggu tempoh praktikal ni akan expired.. yg aku rsaukan sesgt ni bile system yg nk kne present kat lecturer lps praktikal xsiap2 lg.. ni pon ade la siap dlm 10%.. mcm mne nih??.. tu lah soklan yg slalu akiu tuju kn..

Aku ni bab nk wat logic tingking programming mmg payah skit.. maybe aku pikir kurg logik gaknye.. tu yg ssh klau nk wat sndri tanpe ade tunjuk ajar dr yg pakar.. bkn xde mnx bantuan sesape, ade.. tp nk mnx tlg slalu segan.. org tu pon ade keje sndri.. tp kdg2 terpakse tebalkan muke mnx bantuan...

Trime kasih kpd org tersebut yg bnyk membantu aku & rakan2 dlm proses membuat system nih... =D

tp skrg cam ne???? rsau nih..member2 yg praktikal tmpat laen da mule wat repot..
aku system 50% pon xsmpai ape tah lagi 100%..hadui... seram nih.. :(
SOMEBODY!!! HELP ME PLEASE!!!!! ni lah care org stress mnx tolong..anda bagaimane???

k lah, cau dulu.. wassalam.. :') (senyuman dlm kerisauan.. nk nangis pon ade gak nih..huwaaa!!!)

2 comments:

Ima. said...

hey kusing ensem ! mah pung tak nyiap sistem, report apetah lagi. hehe. gud luck cing ! sama2 kite tempuh onak ranjau yang berduri2 nih haha. lagi seminggu je kan. mah doakan semenye selamat. Amin. :D

ika (",) said...

amin..semoge mah aman sentose... rsau lah mah..tkot,gerun,cerun,seram nih..sume ade..bercampur baur rsenye.. pape pon gud luck tuk mah gak ;)

Post a Comment